به گزارش ایروگنا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی پس از بازدید از طرح‌ها و مجتمع های منطقه ماهشهر گفت: تا پایان هفته نتایج فعالیت های انجام شده در 19 طرح مهر ماندگار صنعت پتروشیمی جمع بندی و فهرست نهایی آنها تحویل نماینده رئیس جمهور خواهد شد.

عبدالحسین بیات افزود: طرح‌های بزرگی تاکنون در این زمینه به بهره برداری رسیده است که از جمله آنها می توان به پتروشیمی کاویان اشاره کرد که در زمینه زمان راه اندازی، رکوردهای خوبی را در سطح جهان از آن خود کرده است.

وی همچنین از آغاز بهره برداری پروژه های خط اتیلن غرب و پلیمر کرمانشاه خبر داد و افزود : در صنعت پتروشیمی، با تلاش شبانه روزی کارکنان ، طرحهای مهر ماندگار یکی پس از دیگری در حال ساخت و آماده سازی است.

بیات ادامه داد: اگر چه اجرای این طرح‌ها در برخی مقاطع به صورت شبانه روزی در حال انجام است و افراد شاغل و خانواده ی آنها ممکن است تا چند ماه در سختی و مشقت باشند، ولی به فضل الهی در آینده ای نزدیک ثمره این تلاش را خواهیم دید؛ از این رو نباید این فرصت مغتنم را از دست داد.

بازدید از فاز 2 پتروشیمی کارون، شرکت شیمی تکس آریا، طرح پتروشیمی تخت جمشید، شرکت پتروفناوری پلیمر افق، پروژه های فجر 2 و پتروشیمی بوعلی سینا از برنامه های معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و هیات همراه در ماهشهر بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : نتایج جمع بندی پروژه های مهر ماندگار,

موضوع :
طرح های مهر ماندگار ,  ,